Hlasový systém, ve kterém je nový D-CALL II integrován, je software určený pro zdravotnická zařízení. Je instalován pomocí řešení založeného na softwaru D-SERVER pro správu a administraci.
D-SERVER je schopen generovat hlasovou komunikaci nebo předávat zprávy mezi rezidenty a zdravotnickými pracovníky prostřednictvím bezdrátového telefonního systému. Díky tomu je umožněná plynulá interakce mezi všemi komponenty v systému, jakožto i obyvateli a pracovníky.
D-SERVER je navíc navržen tak, aby usnadňoval různé funkce, jako je hlasové spojení, pokročilé zasílání zpráv prostřednictvím telefonního systému, jakož i záznam hovorů, které byly pro tyto účely přednastaveny.
Abychom to shrnuli, D-SERVER poskytuje nepřetržitou optimalizaci prostřednictvím kompletní analýzy dat a nabízí jednoduché automatické aktualizace prostřednictvím online služeb a aktualizací, čímž poskytuje lepší služby díky snížené pracovní zátěži personálu.
Jak to funguje:
Když D-SERVER obdrží alarm, je předán do telefonního systému DECT, D-Trex nebo jednoduše vytočí přednastavené telefonní číslo a to kdekoli ve Vašem zařízení. Díky tomu může být otevřena hlasová obousměrná komunikace mezi hlasovým terminálem a zdravotníkem. Díky tomuto spojení je zajištěna okamžité jednání v souladu s potřebami rezidenta. Všechny události zaznamenané v souvislosti s touto událostí mohou být následně analyzovány pro jejich řízení a optimalizaci.
D-SERVER + D-CALL II
Výhody pro vaše zařízení:
- Hlasová komunikace
- Snadné použití
- Komplexní řízení celého provozu
- Správa alarmů
- Kontrola technických alarmů různých instalovaných zařízení
- Přizpůsobení telefonního systému zařízení
- Specifický software pro správu a administraci
Mám zájem